Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

İnegöl’de Çevre Bilincini Artıran Ceza: İzmaritleri Toplayan Sürücü

Posted on 6 Mayıs 2026 by Ece Öztürk

İnegöl’de, park halindeki aracından sigara izmaritlerini yere atan bir sürücü, zabıta ekiplerinin denetimi sırasında yakalandı. Olay, Yeni Mahalle Zincirlikuyu Caddesi’nde meydana geldi. İnegöl Belediyesi Çevre Zabıta Ekipleri, gerçekleştirdikleri rutin kontroller sırasında A.D. adlı sürücüyü izmaritleri yere atarken tespit etti. Zabıta ekiplerini gören sürücü, hatasını fark ederek yere attığı izmaritleri tek tek toplamaya başladı. Bu anlar, bir vatandaş tarafından cep telefonuyla kaydedildi.

Zabıta ekipleri, A.D.’ye çevre düzenlemelerine aykırı davranışından dolayı idari para cezası uyguladı. İnegöl Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, çevre temizliğinin herkesin ortak sorumluluğu olduğu ve “Daha temiz bir İnegöl için hep birlikte hareket etmeliyiz. Çevreyi korumak geleceğimizi korumaktır” mesajı verildi.

Çevre Zabıta ekipleri, benzer ihlallerin önüne geçmek amacıyla denetimlerin kararlılıkla süreceğini belirterek, vatandaşların çevre konusundaki duyarlılıklarını artırmaları gerektiğini vurguladı.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Bengal Kedilerinin Gizemi 63 Yılda Çözüldü: “Kaplan” Geninin Yanıltıcı Rolü →
← Sabancı Holding 2026’nın İlk Çeyreğinde 318 Milyon TL Net Kâr Elde Etti

Author: Ece Öztürk

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al